איך אני חוזרת לנשמה שלי? איפה הנשמה שלי נמצאת?
"לחזור הביתה, לחזור לנשמה"
מהות הסדנה –
סדנה פורמלית בת 2 מפגשים – מיועדת לנשים
לאדם יש בית פיזי אליו הוא חוזר בסוף כול יום, בתוכו הוא מתגורר חי את חייו, בו הוא מרגיש בטוח ומוגן.
ומה היא הנשמה? היא גם הבית של האדם, אליה הוא חוזר כדי לדעת מיהו, למצוא בה את הנחמה והביטחון .
לדעת שאת נשמה לדעת שיש לך בית לחזור אליו.

אל תוך הרעיון הזה נצא למסע שעיקרו – בית, ברמה הארצית נלמד להכיר מהו הבית שלי, ממה הוא בנוי ועשוי, איך ראוי שיהיה, אם איבדתי בית אם אני בין בתים אם אני בתהליך פרידה מבית, איזה בית אני בוחרת והיכן.
ברמה הרוחנית נכיר את הבית, כול אחת של עצמה – את הנשמה, כי הנשמה היא הבית שלך , הישארי קרובה אליה, גלי אותה – כדי שיהיה לך תמיד לאן לחזור.
רוח הסדנה –
את הסדנה נעשיר ונפתח בשיח, בתנועה, בלימוד של רעיונות רוחניים, רעיונות של ריפוי, רעיונות של התרחבות התודעה האלוהית, לא נצמצם אלא נרחיב, נגדיל את המעגל, נבקש עוד להתחבר למה שהחיים מציעים לנו. נביא בדים וייצוגים מעולם הקונסטלציה המשפחתית מערכתית.
נכתוב , נתמלל את המחשבות שלנו, נרגיש את מה שעולה, ניתן כבוד לכול זיכרון וחוויה, רצון חלום ותפילה.
לא את הכול נבין, לא את הכול נדע, אבל כן נדע שאנחנו בדרך שהיא מבקשת מאיתנו להיות אחת יחידה ומיוחדת.

פירטי הסדנה –
סדנה פרונטלית
הנחיה – אוריה עזאני טיפולים ותהליכים ריגשיים רוחניים לריפוי וצמיחה
טווח גילאים – אין הגבלה
מיועד לנשים (לגברים בהמשך תפתח גם סדנה)
תאריך – ימי רביעי 1.07.26 , 8.07.26 (בספטמבר ואוקטובר תפתח סדנה בזום)
שעה – 13:30 – 10:30 (שלוש שעות)
מיקום – פתח תקווה (כתובת תינתן למשתתפות באופן אישי, חניה נוחה ללא תשלום)
עלות – 500 ש"ח לשני המפגשים
תשלום – 1
אופן התשלום – פייבוקס, העברה בנקאית, מזומן, צ'ק
תשלומים – מי שזקוקה לפריסת תשלומים נא לעדכן אותי באופן פרטי
* הסדנה תהיה עד 8 משתתפות ( מינימום 3 משתתפות לפתיחת הסדנה)
* כמות המפגשים – 2 מפגשים
* לא ניתן להרשם רק למפגש אחד, יש להרשם לכול המפגשים יחד
* שיחה אישית טלפונית לפני ההרשמה והתשלום לסדנה.
* חלק משמעותי מהגילוי בסדנה מתרחש תוך כדי הסדנה ולא ניתן יהיה לדעת מראש – אנא העניקו לעצמכם ולשאר המשתתפות בתהליך את כול הסבלנות האמון והאמונה.
רוצה להגיע במועד אחר או לסדנה אחרת? הרשמ/י לקבוצה השקטה לעידכונים על קורסים סדנאות והרצאות פרונטלי ובזום .

למה כדאי תהליך בקבוצה?
הקבוצה יכולה להעניק עוד נקודת מבט חיצונית על החוויה שלך ללא מעורבות ריגשית. מאחר וכול המציאות מהדהדת ביחד, החוויה שלך נמצאת באיזשהו אופן גם אצל האחר. הקבוצה מעניקה ביטחון, מעגל, תחושה שאנחנו לא לבד אלא מאוחדים בקשר מעודן של חוטי אור מקודשים , חוויית האחדות.
אחר כך בתהליך פרטני, אם את מרגישה עוד צורך, אפשר להעמיק אל תוך הסיפור האישי והמיוחד שלך, להבין אותו ולתת לעצמך עוד כלים לריפוי.
מדיניות ביטולים –
כדי להעניק יציבות לתהליך ולקבוצה, ניתן יהיה לבטל עד 5 ימים לפני הסדנה ולקבל החזר כספי מלא. לאחר תחילת הסדנה לא ניתן יהיה לקבל החזר כספי עבור אי השתתפות.
כמו כן אם לא הגעת למפגש אחד או יותר לא יהיה ניתן לקבל החזר כספי עבורו.
טל"ח
יצירת קשר –
בכול שאלה בקשה הבהרה את מוזמנת ליצור איתי קשר אישי טלפוני או דרך הודעה בוואטסאפ: 0526900929
מחכה לראותכם בשמחה,
בברכה,
אוריה
כתיבה אותנטית אוריה עזאני , לא AI