האם אני פועל מהאגו או מהנשמה?
מהות הסדנה –
בסדנה נפתח מרחב לרעיון : הרצון.
מהיכן הוא נובע?
נקשיב לרצון הקטן – שמגיע מהאני, מהאגו, ונעלה אל הרצון הגדול – שמחובר לאלוהות.
ננוע בתוך הרצוא ושוב, מעלה מטה ובעיקר נקשיב, כדי שנוכל ללמוד.
ננסה להבין איך לחבר ולמזג בין הרצונות (האגו והאלוהי) כדי ליצור יותר רווחה וזרימה בחיים שלנו, כי כול התנגדות לרצון הגדול יוצרת כאב וסבל.
מה עושים כשאדם רוצה משהו מאוד אבל הרצון שלו לא מתקבל ולא מתממש ע"י הרצון הגדול האלוהי, איך להפוך להיות צינור וכלי לרצון האלוהי, לרוץ ולרצות, ועוד רעיונות מיוחדים ועמוקים שקשורים למרחב הרצון.
זוהי סדנה מרתקת ומיוחדת מאוד, שנוגעת בעומקי הנשמה והתודעה, שמביאה איתה שקט רכות הקשבה וקבלה של עצמנו כמו שאנחנו.

רוח הסדנה –
את הסדנה נעשיר ונפתח בשיח, בתנועה, בלימוד של רעיונות רוחניים, רעיונות של ריפוי, רעיונות של התרחבות התודעה האלוהית, לא נצמצם אלא נרחיב, נגדיל את המעגל, נבקש עוד להתחבר למה שהחיים מציעים לנו. נביא בדים וייצוגים מעולם הקונסטלציה המשפחתית מערכתית.
נכתוב , נתמלל את המחשבות שלנו, נרגיש את מה שעולה, ניתן כבוד לכול זיכרון וחוויה, רצון חלום ותפילה.
לא את הכול נבין בסדנה, לא את הכול נדע, אבל מה שכן נדע זה שאנחנו בדרך שמבקשת מאיתנו להיות אחת יחידה ומיוחדת.

פירטי הסדנה –
סדנה פרונטלית (בחודש דצמבר אעביר סדנה גם בזום)
הנחיה – אוריה עזאני טיפולים ותהליכים ריגשיים רוחניים לריפוי וצמיחה
טווח גילאים – אין הגבלה
מיועד לנשים (לגברים בהמשך תפתח גם סדנה)
תאריך – חודש נובמבר (תאריך מדוייק ימסר בהמשך)
שעה – 13:30 – 10:30 (שלוש שעות)
מיקום – פתח תקווה (כתובת תינתן למשתתפות באופן אישי, חניה נוחה ללא תשלום)
עלות –1,250 ש"ח ל5 המפגשים (250 ש"ח לכול מפגש)
תשלום – עד 2 תשלומים
אופן התשלום – פייבוקס, העברה בנקאית, מזומן, צ'ק
תשלומים – מי שזקוקה לפריסת תשלומים נוספת נא לעדכן אותי באופן פרטי.

* הסדנה תהיה עד 8 משתתפות ( מינימום 3 משתתפות לפתיחת הסדנה)
* כמות המפגשים –5 מפגשים
* לא ניתן להרשם רק למפגש אחד, יש להרשם לכול המפגשים יחד
* שיחה אישית טלפונית לפני ההרשמה והתשלום לסדנה.
* חלק משמעותי מהגילוי בסדנה מתרחש תוך כדי הסדנה ולא ניתן יהיה לדעת מראש – אנא העניקו לעצמכם ולשאר המשתתפות בתהליך את כול הסבלנות האמון והאמונה.
רוצה להגיע במועד אחר או לסדנה אחרת? הרשמ/י לקבוצה השקטה לעידכונים על קורסים סדנאות והרצאות פרונטלי ובזום .
למה כדאי תהליך בקבוצה?
הקבוצה יכולה להעניק עוד נקודת מבט חיצונית על החוויה שלך ללא מעורבות ריגשית. מאחר וכול המציאות מהדהדת ביחד, החוויה שלך נמצאת באיזשהו אופן גם אצל האחר. הקבוצה מעניקה ביטחון, מעגל, תחושה שאנחנו לא לבד אלא מאוחדים בקשר מעודן של חוטי אור מקודשים , חוויית האחדות.
אחר כך בתהליך פרטני, אפשר להעמיק אל תוך הסיפור האישי והמיוחד שלך, להבין אותו ולתת לעצמך עוד כלים לריפוי.

מדיניות ביטולים –
כדי להעניק יציבות לתהליך ולקבוצה, ניתן יהיה לבטל עד 5 ימים לפני הסדנה ולקבל החזר כספי מלא. לאחר תחילת הסדנה לא ניתן יהיה לקבל החזר כספי עבור אי השתתפות.
כמו כן אם לא הגעת למפגש אחד או יותר לא יהיה ניתן לקבל החזר כספי עבורו.
טל"ח
יצירת קשר –
בכול שאלה בקשה הבהרה את מוזמנת ליצור איתי קשר אישי טלפוני או דרך הודעה בוואטסאפ: 0526900929
מחכה לראותכם בשמחה,
בברכה,
אוריה
כתיבה אותנטית אוריה עזאני , לא AI